مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-17سياسي

توریسم سلامت برای ایران مهم است/ اهمیت خدمات درمانی در استان های مهمان پذیر


رییس جمهور، با اشاره به اتمام همه گیری کووید19 و از سرگیری مسافرت ها، تصریح کرد: بعد از پایان همه گیری توریسم سلامت برای کشور بسیار مهم است و بیمارستان ها ما به ویژه در مناطق مرزی و مرکز می تواند به همسایگان خدمت دهد.

- ایسنا/گیلان رییس جمهور، با اشاره به اتمام همه گیری کووید19 و از سرگیری مسافرت ها، تصریح کرد: بعد از پایان همه گیری توریسم سلامت برای کشور بسیار مهم است و بیمارستان ها ما به ویژه در مناطق مرزی و مرکز می تواند به همسایگان خدمت دهد.

دکتر حسن روحانی در آیین بهره برداری از بیمارستان شهید حسین پور لنگرود که به صورن ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات وزارت مسکن و شهرسازی در اجرای پروژه های بیمارستانی، اظهار کرد: ارائه خدمات در استان هایی که در طول سال مهمان پذیر هستند، یک وظیفه مضاعف است.

وی با بیان اینکه استان های شمالی، خراسان، اصفهان و تبریز جزو استان هایی هستند که خدمتشان محدود به ساکنین این استان ها نیست، افزود: مسافران در طول سال تردد زیادی به این استان ها دارد.

رییس جمهور، با اشاره به اتمام همه گیری کووید19 و از سرگیری مسافرت ها، تصریح کرد: بعد از پایان همه گیری توریسم سلامت برای کشور بسیار مهم است و بیمارستان ها ما به ویژه در مناطق مرزی و مرکز می تواند به همسایگان خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم سلامت برای ایران مهم است/ اهمیت خدمات درمانی در استان های مهمان پذیر

توریسم سلامت برای ایران مهم است/ اهمیت خدمات درمانی در استان های مهمان پذیر